پایگاه خبری تفرش:

گفتگو با دختر هنرمند و ورزشکار تفرشی که دارای یک مقام کشوری و رتبه ها و مدالهایی در سطح استان و شهرستان است .

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از ندای تفرش ، اول ذی القعده  سالروز تولد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران است . به همین بهانه به سراغ یکی از دختران موفق و دارای رتبه های کشوری در تفرش رفته و با او به گفتگو نشستیم . " رویا ابراهیمی " دانش آموز دوم دبیرستان است که در دبیرستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان درس می خواند . این دانش آموز توانسته در رشته نقشه کشی قالی رتبه دوم کشوری را کسب کند .

 

درباره مسابقات هنری دانش آموزان صحبت کنید.
طرح من در بیست و سومین دوره مسابقات هنری دانش آموزان  که بیش از 800نفر از 32استان  در این مسابقات شرکت کرده بودند و دارای سطح بالایی  بود ، شرکت و توانست رتبه دوم کشوری را کسب کند .البته یک طرح دیگر که در شهر و استان ارائه کرده بودم رتبه اول را کسب کرد .


از جزییات طرح و این که چقدراز طرحهای بومی استفاده کردید، توضیح دهید.
طرحی که من برای شهرستان  کشیدم ترنج بودو طرحی که برای مسابقات کشوری ارائه کردم طرح مرغی بود و چون بیشتر در این مسابقات از طرحهای جدید استفاده شده بود من سعی کردم از طرح های بومی و قدیمی شهر خودم استفاده کردم تا بتوانم رتبه کسب کنم .

 



چگونه شد که به این زمینه جذب و در این مسابقات شرکت کردید.
 من از کودکی به طراحی و نقاشی خیلی علاقه داشتم  وهنوز هم علاقه دارم و در نوجوانی به نقشه کشی قالی علاقه مند شده  و ادامه دادم .
 
در چه رشته های دیگری رتبه کسب کردید .
در زمینه شطرنج  که از 10سالگی شروع کردم . در سال 89در مسابقات شهرستانی رتبه اول را کسب کردم و سپس در مسابقات دیگری شرکت کردم . تاکنون   3مدال طلا و 1نقره کسب کرده ام.


پدر و مادر شما چقدر مشوق شما هستند .
نقش اصلی در زندگی و کسب رتبه ام پدر و مادرم داشتند که خیلی کمک کردند و مشوق من هستند

 


تاثیر کارهای هنری در درس خواندنت چگونه است .
چون به درس خواندن خیلی اهمیت می دهم  و کارهای هنری برای زمانی است که درس ندارم و اوقات فراغتم است . در کنار درس هم کارهای هنری هم انجام می دهم .

انتظارات شما به عنوان یک دختر هنرمند و ورزشکار از مسئولین چیست .
شهر ما از لحاظ سطح مسابقات ورزشی دارای سطح پایینی است مخصوصاٌ در زمینه شطرنج .در شهر ما مربی  شطرنج و مدرسه شطرنج وجود ندارد و مجبوریم خودمان در خانه تمرین کنیم .

مشکل خاصی برای شرکت در مسابقات نداشتید .
نه مشکل خاصی نداشتم .

  توصیه شما به نوجوانان هم سن و سال خودتان چیست .
این که جوانان از استعدادهای خودشان برای ساختن یک جامعه بهتر و پویاتر استفاده  کنند .
  


 توضیحی درباره طرح مرغی که برای مسابقات کشوری ارائه کردید ، بفرمایید.
این طرح از قدیمی ترین نقشه های شهرستان تفرش است که برای مسابقات کشوری ارائه کردم . طرح آن مرغی و حاشیه آن پارسی است و چون این نقشه بومی شهر خودمان بود فقط من کشیده بودم و شهرهای دیگر طرحهای کلاسیک و جدید داشتند .

گفتگو با مادر رویا : چقدر مشوق دخترتان در زمینه فرهنگی و ورزشی بودید.
 من همیشه رویا رادر زمینه های مختلف که دوست داشت شرکت کند  ،تشویق می کردم  چون می دانم استعداد زیادی دارد و می تواند همین گونه نیز ادامه دهد و همیشه از او حمایت و تشویق می کنم تا به مراتب بالاتر برسد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:43 | نویسنده : میثم اله وردی |